Re: [elmo-users] Bonzur

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Bonzur
Date: Sun, 13 Apr 2003 12:22:40 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Cześć,
> Chciałem poczytać archiwum, ale tam są takie krzaczki, że nie da się
> wytrzymać, a mboksa nie ma (pewnie jest generowany na koniec miesiąca).

Ja w ogóle jakoś nie kumam tego mailmana.  Dzisiaj robię trzecie
podejście, żeby dodawał reply-to, bo przecież wściec się można przy
odpowiadaniu.  Zobaczymy jak będzie teraz...

> FILE *
> file_temp_file (char **temp_name)
> {
>   char name[] = "/tmp/elmo-XXXXXX";

Moja propozycja:
    char name[] = P_tmpdir "/elmo-XXXXXX";

I jeszcze gdzieś na początku:

  #ifndef P_tmpdir
  # define P_tmpdir "/tmp"
  #endif

>   int   fd;
>
>   while (1){
>     fd = mkstemp(name);
>     // to poniżej robi mkstemp()
>     //fd   = open (name, O_RDWR | O_CREAT | O_EXCL, 0640);
>
>     if (fd != -1)
>       break;
>     if (errno != EEXIST){
>       return NULL;
>     }
>   }
>   if (temp_name)
>     *temp_name = xstrdup (name);
>   return fdopen (fd, "r+");
> }

Skoro to u Ciebie działa, to ja zaraz tak właśnie zrobię.  Jak będzie
hulać to wrzucam.

> I wszystko ładnie pięknie, tylko edytor nie jest wywoływany na tym pliku co
> trzeba...

A to wynika ze zmian w formacie pliku konfiguracyjnego.  Teraz musisz
w zmiennej editor umieścić gdzieś %f, żeby w to miejsce podstawił
nazwę pliku.  Zastanawiam się, czy nie trzeba było zmienić nazwę
zmiennej, bo jak już ktoś ma zdefiniowane editor, to potem ma taką
przykrą niespodziankę...