Re: [elmo-users] Bonzur

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] Bonzur
Date: Sun, 13 Apr 2003 17:26:51 +0200

On Sun, Apr 13, 2003 at 12:33:15PM +0000, rzyjontko wrote:

> Aha.... ja mam takie średnie pojęcie o gettekście.  Ale czy to makro
> _() ma obejmować stringi statyczne, czy też przy korzystaniu z nich?

Obejmować. Tzn. bez względu na to gdzie się taki string znajdzie,
zawsze obejmujesz go _(), np. printf("%s\n", _("costam")); czy
char a[] = _("costam").

> Ale statyczny ekran będzie zawierał być może nieprawidłowe klawisze
> związane z funkcjami no i stanie się bardzo szybko nieaktualny przy
> obecnym tempie prac.

Acha, fakt. To może najpierw zrobię żeby statyczne śmigały, a potem
dorobię dynamiczne pobieranie bieżących bindingów, nie powinno być trudne.

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.amnesty.org.pl