[elmo-users] Bonzur

From: Artur Skura
Subject: [elmo-users] Bonzur
Date: Sun, 13 Apr 2003 11:20:14 +0200

Cześć,
Chciałem poczytać archiwum, ale tam są takie krzaczki, że nie da się
wytrzymać, a mboksa nie ma (pewnie jest generowany na koniec miesiąca).

Teraz do rzeczy: nie złości Was ten irytujący komunikat o tmpname()
pod koniec kompilacji? Więc pomyślałem sobie wytnę chwasta.

I tak: wyrzucam file_temp_name() a w file_temp_file() daję:

FILE *
file_temp_file (char **temp_name)
{
  char name[] = "/tmp/elmo-XXXXXX"; //mutt ma zdaje się
"/tmp/mutt-`hostname`-XXXXX-X"
  int   fd;

  while (1){
    fd = mkstemp(name);
    // to poniżej robi mkstemp()
    //fd   = open (name, O_RDWR | O_CREAT | O_EXCL, 0640);

    if (fd != -1)
      break;
    if (errno != EEXIST){
      return NULL;
    }
  }
  if (temp_name)
    *temp_name = xstrdup (name);
  return fdopen (fd, "r+");
}

I wszystko ładnie pięknie, tylko edytor nie jest wywoływany na tym pliku co
trzeba...
Pewnie zaraz znajdę co trzeba zmienić, na razie sygnalizuję problem ;)

Acha, i oczywiście szablon chciałbym zmienić, żeby brał pod uwagę istnienie
zmiennej środowiskowej -- z używaniem /tmp tylko same kłopoty.

http://www.amnesty.org.pl