ser-main

Re: [SER-main] czy SER jest OK?

From: Maks Kusmierek
Subject: Re: [SER-main] czy SER jest OK?
Date: Wed, 04 Dec 2002 20:16:56 +0100

i tak i nie. z tego co mi wiadomo, taki odpowiednio zaawansowany system
po wyrazeniu zgody regionalnego kuratora oswiaty moze byc uzywany
ZAMIAST dziennika papierowego. glowy nie dam, ale chyba tak jest.
No wlasnie z tego co ja wiem musi jakis papier byc ale odpowiedni modul printujacy to nie problem, a wielu rodzicow co internetu nie ma moglo by dostawac ocenki na papierku (wielu nauczycieli wpisuje je do dzienniczkow)

warto zrobic wypasione rozwiazanie powielajace funkcjoinalnosc
dziennika, do tego dodac warstwe ochronna (rozumiem prtzez to zarowno
rozwiazanie do duplikacji jak bekapowania calosci, ale rowniez poziomy
dostepu, logowanie w bazie "dzialalnosci" uzyszkodnika, odflagowywanie
a nie usuwanie itd) i ewentualnie rozbudowana czesc raportujaca (cos co
nauczyciele musza teraz sami wyliczac).
dopiero wtedy mozemy myslec o jakis dodatkowych ficzerach...

Zapoznales sie z tym co ja zrobilem ? Tam wlasnie mialem oflagowanie itp....

pozdro
max