ser-main

[SER-main] RE: [SER-main] czy SER jest OK?

From: Artur Skura
Subject: [SER-main] RE: [SER-main] czy SER jest OK?
Date: 3 Dec 2002 09:53:52 -0000

> poszukam, ale sadze ze trzeba poprostu wybrac kilka nakbardziej
> dojrzalych produktow i wtedy przeanalizowac dokladniej ich budowe.

Oj...
Przejrzalem wszystkie, ktore wymieniles, i zaden z nich nawet nie
sprawia wrazenia tego, czym ma byc SER. Kurna! Albo wszystko w fazie
alfa, albo daja dostep do wszystkiego, albo jeszcze czegos brakuje...
Hmm, nie wiem jak dla Was, ale jak na razie EDU, gdyby dzialal!, bylby
dla mnie dokladnie tym, czego potrzeba. Znalazlem zreszta demko na
http://web.more7.com/edu4/

User: susanne
Passwort: junkert1

I inne z