ser-main

Re: [SER-main] czy SER jest OK?

From: Artur Skura
Subject: Re: [SER-main] czy SER jest OK?
Date: Tue, 3 Dec 2002 07:39:19 +0100

On Sun, Dec 01, 2002 at 09:13:02PM +0100, Kacper Kruszewski wrote:
> poswieccie prosze chwile na przemyslenei tej sprawy,
> bo bez sensu jest robic cos co juz gdzi eindziej jest jakos
> zrealizowane.

Chyba masz rację. Przyjrzę się im dzisiaj. Maksa typy już znam, jakie są
Twoje?

Jak dla mnie powinien:

* mieć czysty kod
* nie wymagać godzin konfiguracji
* mieć w miarę modularną budowę i jak najmniej rzeczy na sztywno

Możemy faktycznie po prostu spolonizować któryś z istniejących.
A potem zastanowić się nad dodawaniem nowych ficzerów, wspólnie
z autorami. Mnie na razie wystarczy samo przeglądanie ocen
przez rodziców (i ich dodawanie przez nauczycieli).
Szczerze mówiąc nawet nie wiem czy chcieć więcej, bo każdy dodatek
(np. tematy lekcji) wiąże się z dodatkową robotą dla nauczycieli.

http://www.amnesty.org.pl