[gnu-pl] Zmiany formalne w Zespole

From: Wojciech Kotwica
Subject: [gnu-pl] Zmiany formalne w Zespole
Date: Sat, 3 Apr 2004 23:30:33 +0200

Dziś wieczorem Sergiusz Pawłowicz potwierdził mi w liście prywatnym,
że rezygnuje z nominalnie pełnionej funkcji koordynatora.

Ponieważ zgodził się na to za moją sugestią, tym samym przyjmuję
formalnie tę rolę, którą faktycznie pełniłem od trzech lat. Odpowiednie
zapisy na stronach WWW zostaną zmienione jeszcze dziś. Koordynator
zespołów tłumaczy witryny GNU, Masayuki Hatta, w miniony wtorek
wysłał list wszystkich, których uznał za aktualnych koordynatorów
poszczególnych grup, w tym do mnie, z prośbą o potwierdzenie
ich zaangażowania. Odpowiedź wysyłam mu równocześnie z tym listem.

Do czasu innego rozstrzygnięcia przez Was wszystkich - to właściwie
wszystko. Przepraszam za jednoosobowe, poza forum Zespołu, podjęcie
decyzji, ale myślę, że tak lepiej.

--
WK