[gnu-pl] WSIS

From: Wojciech Kotwica
Subject: [gnu-pl] WSIS
Date: Thu, 1 Apr 2004 13:24:03 +0100

Nie wiem, czy mój list z 18.0 do Ciebie dotarł, więc pozwalam sobie
napisać ponownie. Przepraszam, że tak długo nie reagowałem.
Czy taka wersja:
  http://www.gnu.org.pl/wrk/wsis.pl.html
może być dobrym materiałem wyjściowym? Taka postać byłaby umieszczona
na witrynie Projektu GNU (www.gnu.org), plus minus poprawki na bazie
uwag innych osób robiących tłumaczenia stron GNU. Co nie wyklucza możliwości
umieszczenia wersji rozbudowanej o Twoje uwagi i odnośniki na gnu.org.pl
(muszę skonsultować z honeyem). W stosunku do Twojego tłumaczenia zmieniłem
sporo, w szczególności całkiem inny sens ma ostatnie zdanie wypowiedzi
Stallmana.

Jeszcze raz przepraszam za ogromne opóźnienie w odpowiedzi.

--
HQ