Re: [gnu-pl] Jak przetlumaczyc?

From: Artur Skura
Subject: Re: [gnu-pl] Jak przetlumaczyc?
Date: Wed, 16 Jul 2003 19:48:24 +0200

On Wed, Jul 16, 2003 at 06:51:28PM +0200, Wojciech Kotwica wrote:
> Uhm. Tylko nie zawsze to bywa idealnie zgodne z prawem. Zresztą, nawet
> gdyby dla formalności poprosili i otrzymali zgodę, to w przypadku serwera
> WWW GNU raczej nie wchodzi w grę umieszczanie na nim stron o wymowie
> przeciw GNU. Tak myślę, że to stąd, jak sądzisz?

No tak, tak jest bezpieczniej... Ale dla samej użyteczności
tekstu lepiej by było raczej podać link do cache Google czy
archive.org, jeśli tam jest... Inaczej umieszczanie takich linków po
prostu nie ma sensu. Nie wiem czy jest jakiś bot, który to sprawdza (a i
tak niektórych nie wykryje).

http://www.amnesty.org.pl