Re: [gnu-pl] Jak przetlumaczyc?

From: Wojciech Kotwica
Subject: Re: [gnu-pl] Jak przetlumaczyc?
Date: Wed, 16 Jul 2003 18:51:28 +0200

Dzięki serdeczne, wszystko wchodzi, podłączam.

[   (http://www.zdnet.com/filters/printerfriendly/0,6061,2552025-2,00.html).]

Wydaje mi się, że jak pierwszy raz próbowałem się zabrać za tłumaczenie,
jakieś pół roku temu, to ten link jeszcze działał.

ja starm się zawsze robić lokalne kopie, notoryczna skłonność
webmasterów GNU do podawania linków do stron zewnętrznych jest imvho
zupełnie bez sensu - wraz z upływem czasu stają się bezużyteczne.

Uhm. Tylko nie zawsze to bywa idealnie zgodne z prawem. Zresztą, nawet
gdyby dla formalności poprosili i otrzymali zgodę, to w przypadku serwera
WWW GNU raczej nie wchodzi w grę umieszczanie na nim stron o wymowie
przeciw GNU. Tak myślę, że to stąd, jak sądzisz?

--
HQ