Re: [Serbiangnome-lista] ГНУ и Линукс — како писати?

From: Danilo Segan
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] ГНУ и Линукс — како писати?
Date: Wed, 25 Feb 2004 16:43:54 +0100

Страхиња,

Страхиња Радић <address@hidden> написа:

>        По мени најбоље, граматички и значењски сасвим исправно,
>        али помало дугачко. Обратите пажњу да „Линукс“ увек
>        остаје у инструменталу једнине, чак иако је „ГНУ“ у
>        множини.
> ко? шта?             ГНУ са Линуксом      ГНУ-ови са Линуксом

Слажем се да је ово најбољи облик, али ја бих га користио једино у
дужим текстовима (значи, не у преводу програма, где је простор често
веома ограничен, а нарочито не у терминалским програмима).

Што се тиче документације, обичног говора, итд.  свакако је ово добро
решење.  Друга варијанта која се мени чини још бољом је запис помоћу
„Гну“ (као речи, а не скраћенице), па бисмо имали „Гнуа са Линуксом“
уместо „ГНУ-а са Линуксом“.

(Уместо Александра сам преусмерио копију на address@hidden — има и то
неког смисла, надам се :)

Све најбоље,