Re: [Serbiangnome-lista] preuzeo sam i poslao...

From: Goran Rakić
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] preuzeo sam i poslao...
Date: Sat, 19 Apr 2003 22:38:09 +0200

> Usput, javio se još jedan zainteresovani prevodilac, tako da bi uskoro
> mogli da imamo i čak 4 učesnika bez velikih najava. Šta će tek biti kada
> „objavimo“ na ES-u (kad se otvori), LUGY, KDE-YU i „Naše pismo“ listi?
> Ma sigurno neće biti ništa značajno, ali makar da se zaluđujem ;-).

Najverovatnije će se javiti 10tak osoba koje će pitati "gde to ima da se
preuzme" ;)

U prilogu ti šaljem arhivu sa index.html, stil.css i slikama u GIF i JPEG
formatu. Takođe šaljem i Adobe Photoshop 7.0 PSD fajlove sa često korišćenim
slikama. GIMP otvara, ali ne znam da li može da se edituje tekst, nikako ne
mogu da se snađem u njemu.

CSS om je prerađem p i h1 element te se pretraživači neće buniti, pogledaj da
popraviš keywords u meta elementu. obeležio sam podtabele komentarima, kod je
valjan, vidi se u IE-u (6) i mozilla-i (1.0.1, 1.3). Nadam se da nisi od onih
koji bi rekli, jao pa tabele ne služe za raspoređivanje teksta, za to su
napravljeni layer-i, jer je meni takvo razmišljanje oduvek stvaralo problema.

Pozdrav,
Goran

PS - zbog već pomenute situacije (cenzura) sutra ću biti van grada, te neću
biti u mogućnosti da proverim poruke.

PS2 - ovu poruku sam poslao na listu, za razliku od mnogih pre.