Re: [Gnuheter-dev] Vidareutveckling.

From: Ulf Harnhammar
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Vidareutveckling.
Date: Sun, 1 Sep 2002 11:19:07 +0200 (CEST)

On 1 Sep 2002, Lars-Erik Stenholm wrote:

> Borde man för övrigt inte passa på att slå ihop alla
> kommentar/submit-funktioner med en gång?  (Dvs ett
> par funktioner som stödjer allt: preview, submit, speling, anonym
> etc.etc)

Jag tycker också att Någon :-) borde slå ihop mycket av funktionerna runt
dagböcker, artikelkommentarer och pollkommentarer. Dels finns väldigt
likartad kod på flera ställen, dels är den koden i behov av
omskrivning. (Jag upptäckte just en till sak som man inte får göra i
PHP-Nuke: det går inte att ha citationstecken i ärendefältet på en
artikelkommentar.)

// Ulf