Re: [elmo-users] interfejs

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] interfejs
Date: Tue, 23 Sep 2003 23:35:22 +0200

On Tue, 23 Sep 2003 18:41:30 +0200, rzyjontko wrote:
> Wiem jak można je obejrzeć, chociaż trochę się rozjeżdża.
> Multi-gnome-terminal wyświetla jako tako.

hm... zrobiłem screeny z notatnika (każdy ok. 5kb):

http://gibas.org/sdas/elmo/bugs/glowne.png
http://gibas.org/sdas/elmo/bugs/pobieranie.png

ale chyba troszkę się to rozmyło. Jeżeli, ktoś miałby lepszę screeny,
z chęcią bym obejrzał, bo teraz imho jest to mało czytelne.

A więc, bardzo podoba mi się pomysł z okienkiem do pobierania maili,
w którym ładnie się wszystko wyświetla. Podoba mi się również pomysł
menu górnego oraz wyśiwetlania nazw skrótów do niektórych f-cji.

Natomiast, to "okienko" po lewej stronie wydaje mi siÄ™ niepotrzebne.
W tej chwili jest moim zdaniem dobrze. Informacja o liczbie wiadomości,
nie przydaje się za często, więc też nie powinna "zaśmiecać" ekranu.

pozdrawiam,
Krzysiek.