[elmo-users] błędzik

From: Szymon Blawat
Subject: [elmo-users] błędzik
Date: Thu, 15 May 2003 19:31:17 +0200 (CEST)

Myślałem że trafiło mi się ,,duże coś''; okazało się że
zapomniałem o make clean... Nie na wszystko pomogło:
E072 przynajmniej w jednym miejscu nie jest idiot-proof,
mianowicie elmo sigfoltuje kiedy w odpowiedzi na pytanie o adres
serwera smtp wciśniemy enter.

Zauważyłem ,,niedoróbeczki'' w trybie przeglądania maila:

-- niepotrzebne odświeżanie ekranu kiedy trzymam pg-up/dn a mail
jest już przewinięty do końca.
-- po co za każdym razem elmo przerysowuje dwie ostanie linie,
skoro przy przewijaniu maila siÄ™ (one) nie zmieniajÄ…?
-- klawiszem pg-down można zjechać za daleko: tzn. mail kończy
się a e. zjeżdża jeszcze raz i pokazuje pusty ekran, wtedy działa
tylko strzałka do góry, ta ,,w dół'' tylko kiedy tą ,,do góry''
wrócimy na ,,obszar maila''.

Sorry za zawracanie głowy pierdołami... ale jak takich rzeczy nie
ma to (ja przynajmniej) odbieram program jako bardziej
dopracowany...

                              SSBM