[elmo-users] addressboook

From: Szymon Blawat
Subject: [elmo-users] addressboook
Date: Thu, 15 May 2003 19:38:12 +0200 (CEST)

Witam.

Dziękuję rzyjontko za odpowiedź na mojego maila.
Napisałoś że pracujesz teraz m.in. nad ,,pełniejszą obsługą
książki adresowej'', w związku z powyższym mam propozycję:

dorobić pole (dla każdego wpisu) z adresem serwera smtp z którym
elmo ma się łączyć, wpisywanie tego za każdym razem jest nużące.
(ja wpisuję różne serwery w zależności od tego do kogo piszę
list, na rudym nie ma usługi ,,relay'')

                                               SSBM