Re: [elmo-users] b��dzik

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] b³êdzik
Date: Thu, 15 May 2003 19:39:13 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> E072 przynajmniej w jednym miejscu nie jest idiot-proof,

E072?

> mianowicie elmo sigfoltuje kiedy w odpowiedzi na pytanie o adres
> serwera smtp wciśniemy enter.

Faktycznie.  Ale myślę, że to się uda zrobić w sposób bardziej
kompleksowy.  Bo to nie pierwszy tego typu błąd, spowodowany przez to
samo niedopatrzenie.

> -- niepotrzebne odświeżanie ekranu kiedy trzymam pg-up/dn a mail
> jest już przewinięty do końca.

SÅ‚usznie.

> -- po co za każdym razem elmo przerysowuje dwie ostanie linie,
> skoro przy przewijaniu maila siÄ™ (one) nie zmieniajÄ…?

Dwie ostatnie linie?  To znaczy statusbar i echo area?  MuszÄ™ to
sprawdzić.

> -- klawiszem pg-down można zjechać za daleko: tzn. mail kończy
> się a e. zjeżdża jeszcze raz i pokazuje pusty ekran, wtedy działa
> tylko strzałka do góry, ta ,,w dół'' tylko kiedy tą ,,do góry''
> wrócimy na ,,obszar maila''.

Tak.  No właśnie.  Zastanawiałem się jak to powinno wyglądać i
wydawało mi się, że właśnie tak.  Ale można to zmienić.  To akurat nie
jest żaden problem.

> Sorry za zawracanie głowy pierdołami... ale jak takich rzeczy nie
> ma to (ja przynajmniej) odbieram program jako bardziej
> dopracowany...

Nie ma za co przepraszać.  Wręcz przeciwnie.  To są bardzo ważne
wskazówki.  Ja jestem dosyć specyficzną osobą i coś, co może mi się
wydawać świetne pomyślane jest dla większości nie do zaakceptowania.
Takie wskazówki dają mi pojęcie jak daleko już odpłynąłem.  Jest też
wiele spraw, o których bym nie pomyślał.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/