Re: [elmo-users] pomocy

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] pomocy
Date: Sat, 03 May 2003 08:47:06 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> nie potrafię przenosić maili...

folder_move_mail, albo folder_move_flagged

> chciałbym żeby po wykasowaniu (Del) mail był automatycznie
> przenoszony do folderu trash.

Tak się nie może dziać.  To wynika z pewnej decyzji projektowej, którą
chyba trzeba będzie zmienić.  W tej chwili usunięcie maila = dodanie
flagi trashed.  Dopiero przy opuszczaniu skrzynki listy takie są
usuwane.  Alternatywą jest uruchomienie funkcji folder_flush, która
też to zrobi.

Myślę, że moduły odpowiadające za zarządzanie listami wymagają jeszcze
przemyślenia.  Jak na chwilę obecną to narzucają zbyt duże
ograniczenia na funkcjonalność.  Najważniejsza funkcja jaką widziałbym
w wrapbox'ie, to taka, która sprawdzi zawartość skrzynki i porówna ją
z tym, co jest wyświetlane.  Mogłaby się nawet odpalać co określony
czas (jeśli użytkownik sobie zażyczy).  Wczytywanie całej skrzynki od
początku (jak to jest robione teraz) jest niedopuszczalne.

Mam nawet pomysł jak to zrobić.  Ale w chwili obecnej nie mam na to
czasu ponieważ muszę się zająć swoim zaliczeniem.