Re: [elmo-users] pomocy

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] pomocy
Date: Sat, 03 May 2003 19:35:29 +0200

On Sat, 03 May 2003 08:47:06 +0200, rzyjontko wrote:
> Tak się nie może dziać.  To wynika z pewnej decyzji projektowej, którą
> chyba trzeba będzie zmienić.  W tej chwili usunięcie maila = dodanie
> flagi trashed.  Dopiero przy opuszczaniu skrzynki listy takie są
> usuwane.  Alternatywą jest uruchomienie funkcji folder_flush, która
> też to zrobi.

Pozwoliłem sobie dodać opcję "autoflush" w .elmorc; jeśli jest
obecna, przenoszenie odbywa się automatycznie po naciśnięciu
folder_move_mail -- tak mi jest najwygodniej... Jeśli źle,
dajcie znać to odwrócę. Nie powinno chyba niczego psuć, jako
równoważne ręcznemu wywołaniu folder_flush.

Kurcze, teraz jest _naprawdę_ wygodnie :)

Brakuje mi tylko wyświetlania załącnzików. Dziś dostałem wyciąg
z banku, w załączniku, i musiałem ręcznie otwierać. No ale
to raczej większa rzecz, boję się za to zabierać żeby czegoś
nie zakręcić.

Elmo: A MUA that sucks much less.