Re: [elmo-users] pomocy

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] pomocy
Date: Sat, 03 May 2003 19:45:08 +0200

On Sat, 03 May 2003 20:53:46 +0200, Artur Skura wrote:

> Acha, fajnie by było żeby program informował, że jest załącznik.
> Albo jakaś flaga przy mailu, albo nawet podpis:
> "Ten mail zawiera załącznik. Aby go obejrzeć, naciśnij 'a'".

I to jest jedno z najczęśćiej pojawiających się żadań.  Na pewno to
się zmieni.

> Z flagami to nie wiem jak jest -- ja mam same pytajniki przy mailach,
> oprócz tego N, T i r. Jest jakiś plan ile ich będzie i jakie?

I kolumna:
 N - nowy
 O - stary
   - przeczytany

II kolumna:
 F - oflagowany :)
 T - do skasowania
 r - odpowiedziany
 f - sforłardowany

III kolumna:
 ? - nie sprawdzony
 # - spam
   - nie spam

A może zrobić jakiegoś format stringa, według którego by się listy
wyświetlały?  To znaczy sam początek.  Przydałaby się jeszcze data
(chociaż ja nigdy z tego nie korzystałem -- ale najpierw trzeba ją
sparsować w liście), rozmiar, może komuś się przyda informacja, czy
list zawiera jego adres w To...

--
Elmo: A MUA that sucks much less.