Re: [elmo-users] Pomys?

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] Pomys?
Date: Thu, 17 Apr 2003 22:25:59 +0200

On Thu, Apr 17, 2003 at 08:15:13PM +0000, Bazyli Zygan wrote:
> Wpadłem na mały pomysł.
> Tak rpzeglądam trochę źródła i uzywam elmo non stop...
> Potrzebuję jednej rzeczy:
> Żeby wysyłanie i ściąganie poczty było w osobnym wątku.. nie blokowało
> działania programu... a co ważniejsze - żeby się kolejkowało.
>
> To może być trudne. Zapewne sobie z tym nie poradzę, ale mam ochotę
> się tym pobawić, więc jak coś, to będę głośno krzyczał ;]

Trzymam kciuki :)
To faktycznie by się przydało.

ja myślałm jeszcze o innej rzeczy -- multiple personalities
z prawdziwego znaczenia. W .elmorc można by zdefiniować
różne "osobowości", np. praca, priv, studia. Każda ze swoim
plikiem konfiguracyjnym (.elmorc-praca itd.). I okienkiem
wyboru:

.----- Wybierz osobowość: -----.
|        Bazyli - dom          |
|        Bazyli - praca        |
|========Bazyli - studia=======|

To akurat nie powinno być strasznie trudne do zrobienia, ale pytanie
co o tym myślicie? Muttowi tego brakuje a wiele osób się o to pyta.

http://www.amnesty.org.pl