Re: [elmo-users] Pomys?

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] Pomys?
Date: Thu, 17 Apr 2003 23:51:33 +0200

On Thu, Apr 17, 2003 at 09:23:26PM +0000, Bazyli Zygan wrote:

> Moim zdaniem faktycznie to jest dobry pomysł. Ale myślę, że mało
> przydatny w końcowym znaczeniu.
> Tzn gdyby dobrze zostął zrobiony program z filtrowaniem,
> katalogowaniem itp to to nie byłoby potrzebne...
> Zresztą... Też bym tego używał. Tymczasem obaj mamy coś do wykonania i
> chyba się na tym trzeba skupić.

Fakt, ale to nie znaczy że nie wolno nam popatrzyć trochę w przyszłość :)

> Szczególnie, że właśnie przeglądam kod i z tego co widzę, to zrobienie
> tego, co ja chcę proste nie będzie. Więcej.. To będzie nawet całkiem
> trudne.
>
> Trzeba wątkowi clock przekazywać hooki do funkcji... co gorsza, trzeba
> te wszystkie zdarzenia odpowiednio kolejkować. A co jeszcze
> smutniejsze, to trzeba te funkcje jeszcze odpowiednio zrobić... Nie
> jest fajnie. Jestem kiepski w programowaniu dlatego to może mi zająć
> sporo czasu o ile w ogóle tego dokonam.
>
> No nic. Nie ma co się zastanawiać ;] Trzeba pokombinować ;]

A nie da się jakoś oszukać na skróty?
Dla każdej wysyłki uruchamiany jest nowy wątek... W tym wątku
wywołujesz smtp_send_mail()... i pamiętasz tylko o posprzątaniu.
Nie pójdzie tak? (Kolejkowanie jest na pewno niezbędne?...)

> BTW: Jak tam tłumaczenie?

Spoko spoko, wkrótce będzie gotwe :)

Pozdrowienia,
Artur