Re: [elmo-users] Pomys?

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users] Pomys?
Date: Thu, 17 Apr 2003 20:36:55 -0000

W poprzednim liście napisałeś:
> ja myślałm jeszcze o innej rzeczy -- multiple personalities
> z prawdziwego znaczenia. W .elmorc można by zdefiniować
> różne "osobowości", np. praca, priv, studia. Każda ze swoim
> plikiem konfiguracyjnym (.elmorc-praca itd.). I okienkiem
> wyboru:
>
> ..----- Wybierz osobowość: -----.
> |        Bazyli - dom          |
> |        Bazyli - praca        |
> |========Bazyli - studia=======|
> `------------------------------'
>
> To akurat nie powinno być strasznie trudne do zrobienia, ale pytanie
> [...]

Moim zdaniem faktycznie to jest dobry pomysł. Ale myślę, że mało
przydatny w końcowym znaczeniu.
Tzn gdyby dobrze zostął zrobiony program z filtrowaniem,
katalogowaniem itp to to nie byłoby potrzebne...
Zresztą... Też bym tego używał. Tymczasem obaj mamy coś do wykonania i
chyba się na tym trzeba skupić.

Szczególnie, że właśnie przeglądam kod i z tego co widzę, to zrobienie
tego, co ja chcę proste nie będzie. Więcej.. To będzie nawet całkiem
trudne.

Trzeba wątkowi clock przekazywać hooki do funkcji... co gorsza, trzeba
te wszystkie zdarzenia odpowiednio kolejkować. A co jeszcze
smutniejsze, to trzeba te funkcje jeszcze odpowiednio zrobić... Nie
jest fajnie. Jestem kiepski w programowaniu dlatego to może mi zająć
sporo czasu o ile w ogóle tego dokonam.

No nic. Nie ma co się zastanawiać ;] Trzeba pokombinować ;]

BTW: Jak tam tłumaczenie?

Bazyli Zygan
email: address@hidden
web  : http://www.zygan.com.pl