Re: [elmo-users] Zmiany w elmo.

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users] Zmiany w elmo.
Date: Sat, 12 Apr 2003 15:53:30 -0000

W poprzednim liście napisałeś:
> Dopóki na listę zapisani są sami Polacy, pozwalam sobie pisać po
> polsku.  Potem może to się zmieni :)
>
> W projekcie zaszły całkiem poważne zmiany:
>
> 1. Artur Skura zrobił pierwszego commita, w związku z czym zacząłem
>    dawać opisy do commitów i logi powinny już od tej pory zawierać
>    historię zmian w programie.

Hurra! Teraz to zaczyna mieć sens! ;]

> 2. Zacznę również nanosić teksty do ChangeLoga, żeby można było
>    śledzić kolejne zmiany, a przy wydawaniu nowego tarballa pojawiać
>    się będą teksty w NEWS.

:> Projekt zaczyna już powoli urastać do rangi superprodukcji. Cieszę
się, że w sumie mój płód urósł w rączkach rzyjontka do tak ślicznego
dziecka ;]

> 3. Zacząłem dokumentować projekt w związku z czym pojawiły się
>    komentarze w plikach i rozszerzyłem developer's reference w
>    dokumentacji info do programu.

Chyba nawet sobie to poczytam ;]

> A teraz ciekawe zmiany w samym projekcie:
>
> 4. <werble>Nie wyświetlają się już hasła!!<tadam>

I to jest kolejna przepiękna rzecz! Bardzo mi tego brakowało ;]
Teraz trzeba pomyśleć o hasłowanym smtp ;]

> 5. Można korzystać z kilku kont smtp i w związku z tym zmieniła się
>    składnia definiowania kont smtp.  Teraz należy ustawić zmienną
>    smtp_acc, która jest postaci <host>[:<port>].

Jeszcze jedna sprawa.
Przy podawaniu reply na list odpowiada on konkretnej osobie.
To znaczy, że w pole To wpisuje to co było w polu From.
To źle. Powinien to robić tylko w ostarczeności, czyli wtedy, kiedy
nie może zlokalizować informacji Reply-to

Dlaczego?

Dlatego, że przy listach dyskusyjnych odpowiadając na list, odpowiadam
osobie, a nie liście... jak to powinno być.

Nie uważacie, że mam rację?

Pozdrowienia

b.

--