[elmo-users] Zmiany w elmo.

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] Zmiany w elmo.
Date: Sat, 12 Apr 2003 13:07:52 -0000

Dopóki na listę zapisani są sami Polacy, pozwalam sobie pisać po
polsku.  Potem może to się zmieni :)

W projekcie zaszły całkiem poważne zmiany:

1. Artur Skura zrobił pierwszego commita, w związku z czym zacząłem
   dawać opisy do commitów i logi powinny już od tej pory zawierać
   historię zmian w programie.
2. Zacznę również nanosić teksty do ChangeLoga, żeby można było
   śledzić kolejne zmiany, a przy wydawaniu nowego tarballa pojawiać
   się będą teksty w NEWS.
3. Zacząłem dokumentować projekt w związku z czym pojawiły się
   komentarze w plikach i rozszerzyłem developer's reference w
   dokumentacji info do programu.

A teraz ciekawe zmiany w samym projekcie:

4. <werble>Nie wyświetlają się już hasła!!<tadam>
5. Można korzystać z kilku kont smtp i w związku z tym zmieniła się
   składnia definiowania kont smtp.  Teraz należy ustawić zmienną
   smtp_acc, która jest postaci <host>[:<port>].