Re: [elmo-users] Zmiany w elmo.

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users] Zmiany w elmo.
Date: Sat, 12 Apr 2003 23:00:20 -0000

W poprzednim liście napisałeś:

> Nie mam takiego konta, więc nie miałbym nawet jak tego przetestować.

Mogę Ci takie dostarczyć i to w trymiga ;] A co tu dużo mówić ;] Już
masz do takiego dostęp ;]

sonyx.eu.org

Szczerze mówiąc ten hasłowany SMTP jest dość istotny, przynajmniej dla mnie.

> Tak właśnie robi elmo.

No właśnie... Ale przy dwóch grupach dyskusyjnych (w tym tej) niestety
nie ma takiej linijki... Natomiast inne programy sobie z tym radzą...
Za cholerę nie wiem po czym on rozpoznaje tę grupę...

MUSI być jakieś automagiczne pole :P

> Oczywiście, że masz, nikt nie twierdzi inaczej.

To była straszna ironia ;]
Ale wiem, głupi jestem i tyle :P

pozdrawiam

b.