www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] çeviriye destek

From: Ozzy
Subject: Re: [www-tr-comm] çeviriye destek
Date: Tue, 27 Oct 2009 14:10:02 -0700 (PDT)

Bir çok program çevirisinde (PO dosyaları ile) destekte bulundum, en bilineni FileZilla idi. Son zamanlar kendi programıma gettext ile çoklu dil desteği sağladım. Bu konuya aşina olduğum için bende ingilizce çevirilerde yardımcı olmak isterim.

Ozan HACIBEKİROĞLU

http://pypsoft.sourceforge.net

İnglizce: Advanced