www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] çeviriye destek

From: Ali Servet Donmez
Subject: Re: [www-tr-comm] çeviriye destek
Date: Tue, 27 Oct 2009 21:40:54 +0100

Merhaba,

ilginiz icin tesekur ederim.

Su anda oldukca cok sayida cevirimiz var, ancak bunlari
yayimlayabilmemiz icin PO (gettext) metin duzenleyicisi kullanma
yetenegine sahip olan kisilere olan ihtiyac oncelikli durumda.

Ayrica CVS biliyorsaniz bu isleri cok daha kolaylastirir, ancak zorunlu
degil.

Sizden yanit bekliyorum, lutfen akliniza takilanlari sormaktan
cekinmeyin.

Saygilarimla,