www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] Прелазак на ГНУ једињене нације

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Www-sr-dev] Прелазак на ГНУ једињене нације
Date: Mon, 23 Jun 2008 10:49:29 +0200

Страхиња Радић је написао:
Наредних дана ћу проучавати ово упутство и покушати да експериментално пребацим пар страница које сам преводио на нови систем, да бих видео како све то функционише.

        Ево, одговарам сам себи. :о)

Проучио сам мало како цео систем функционише, и пре него што било шта почнемо да радимо требало би да направим датотеку са подешавањима за програм po4a, који прави *po датотеке и даље се брине о прављењу *sr.html датотека. Дакле, нешто као „мали Мејк“. Ради тога би требало да видим да ли имам терминалски приступ Савани, како бих то могао да испробам и тамо.

Даље, што се тиче самог превођења, оно колико сам могао до сада да видим, ипак *није* аутоматско за нове датотеке, тако да ће бити потребно да се садржај из сваке постојеће *sr.html датотеке пажљиво пренесе у одговарајућу *po датотеку. Свеједно, то ипак није немогуће да се обави, само је досадно. Али зато смо ту, зар не? ;^)

Пре овога је потребно да се преузму *pot датотеке и пренесу у СУВ пројекта www-sr, како би се оформила база из које ћемо узимати основе за превод. Кад мало боље размислим, ово би могло (штавише: *морало*) да се ради и аутоматски из неке датотеке Makefile, али је зато вероватно потребно да изменим ту главну датотеку у *главном* пројекту (www). И то ће бити одрађено.

У међувремену, мало се у локалу упознајем са детаљима и први утисци су ми да ће ово ипак бити далеко лакше решење за рад него досадашња, посебно уз ГНУ-ов Емакс и његов режим po-mode. Наравно, прво треба разрадити читав процес, а то припремање окружења остављам за период после 1. јула (можда је тачније рећи после 5. јула, јер постоји најава да ће ми испит који припремам бити померен за тај датум).

--