www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] Добродошли!

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Www-sr-dev] Добродошли!
Date: Tue, 10 Jun 2008 18:30:09 +0200

Lazar Kovacevic је написао:
Страхиња, уместо да снимам преводе на Савану сервер, јел могу теби да их пошаљем пошто ти ионако треба после да их стављаш у главни директоријум www?

[Лазаре, нема потребе да шаљеш (прећи ћу на „ти“) копију на моју адресу, писмо ми је стигло савршено преко ДД-а.]

Преводи би требало да могу да се шаљу на СУВ пројекта www-sr. Направи SSH кључ као што пише у упутству и постави га на твоју страницу на Савани. Претпостављам да знаш како се користи наредба cvs; треба само да наведеш као сервер cvs.gnu.org и користиш метод ext; ја користим следећи алијас:

$ alias srcvs='cvs -z3 -d:ext:address@hidden:/web/www-sr'

(замени „Ctpajgep“ са Твојим корисничким именом), и онда само кажем:

$ srcvs co www-sr

за добијање (*врло*!) старих датотека или

$ srcvs add www-sr/novadat.sr.html

за додавање нових датотека, или

$ srcvs ci www-sr/postojecya.sr.html

за слање измена. Када постављаш прву верзију неке странице, као ознаку само наведеш „Initial revision“.

        Само овде у писму наведи списак датотека које си послао.

--