www-sr-dev

[Www-sr-dev] Добродошли!

From: Страхиња Радић
Subject: [Www-sr-dev] Добродошли!
Date: Mon, 09 Jun 2008 20:41:27 +0200

После дужег времена, Пројекат превода www.gnu.org-а на српски језик је добио још једног члана, Лазара Ковачевића. Зато сам одлучио да активирам ово дописно друштво (mailing list) на коме ће сви сарадници на овом пројекту моћи да комуницирају. Никола, Данило, ако ово пратите, сигурно сте већ видели да сам и вас овде додао, па уколико из било ког разлога не желите да пратите ово ДД, можете слободно да се одјавите, мада бих вас ипак позвао да допринесете овом важном пројекту. Што нас је више биће нам лакше.

На крају, неколико речи о текућим изменама на www.gnu.org-у: недавно сам добио обавештење да ће се превођење убудуће обављати на нов начин. Наиме, превод ће уместо досадашњих страница у HTML-у бити смештен у датотеке у формату Геттекста. Биће потребно да се сви постојећи преводи пребаце у тај формат, а нови да се директно раде у њему. Тренутно сам у процесу прибављања потребних информација за ово, па када будем нешто сазнао, јавићу. Ствари су још увек ровите, и упутства још увек нису постављена. Свеједно, ја ћу редовно проверавати да ли је нешто постављено и распитиваћу се ту и тамо, па ћу јавити овде.

        Срдачан поздрав и срећан рад,
        Страхиња

--