Re: [www-pl-discuss] www-pl-discuss Digest, Vol 11, Issue 3

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] www-pl-discuss Digest, Vol 11, Issue 3
Date: Wed, 24 Aug 2011 11:40:36 -0600

Cześć Marcin,

Ilość tłumaczeń się nie zmieniła od kiedy wysłałem maila:
fr  : 196
de  : 110
pl  : 109
ru  : 85
ca  : 76
es  : 74

Jeśli natomiast podliczyć ilość artykułów w "html", to my mamy o ok.
20 więcej niż Niemcy, ale np 12 mniej niż Hiszpanie.
Gdy mam czas to przerzucam na nowy format (w tym np. 8 w graphics w
zeszłym tygodniu). Trzeba by kiedyś zrobić spotkanie w czasie
rzeczywistym całej grupy (np. na IRC) aby przedyskutować taktykę
dalszego tłumaczenia.

Pozdrawiam,
Janek