www-ca-traductors

[wwwcat-traductors] RE

From: mpuigpe1
Subject: [wwwcat-traductors] RE
Date: Wed, 25 Oct 2006 17:20:47 +0100 (MET)

Benvingut, Benjamí. Sóc seguidor del teu bloc :-)

Compteu amb mi si cal penjar pàgines. Mireu primer que no
estiguin ja traduïdes ;-)

Jo al principi utilitzava la llista de tasques de Savannah,
però com que hi havia poca activitat vaig deixar de fer-ho. Ara
mateix la llista de tasques no està gens actualitzada; hi ha
moltes pàgines a la llista que ja estan traduïdes. Hi tornaré a
posar les pàgines que tingui previst traduir d'ara endavant.

Fins aviat.

Miquel.