www-ca-traductors

[wwwcat-traductors] Traduccions

From: mpuigpe1
Subject: [wwwcat-traductors] Traduccions
Date: Sat, 14 Oct 2006 13:40:36 +0100 (MET)

Hola, Àlex. Doncs tens raó, de vegades ho tradueixo i de
vegades no; ho deixaré sense traduir d'ara endavant. Em pensava
que la llista altre cop no funcionava; quan vaig enviar el
tercer missatge encara no havien aparegut els altres dos
misstages del dia anterior. De totes maneres sembla que no
funciona del tot bé, perquè abans rebia una còpia dels
missatges que enviava i ara ja fa temps que no; espero que la
resta dels membres de la llista ho rebin.

Fins aviat.

Miquel.