www-ca-traductors

Re: [Wwwcat-traductors] hola?

From: Arnauh
Subject: Re: [Wwwcat-traductors] hola?
Date: Tue, 4 May 2004 01:53:36 +0000

On Tue, 4 May 2004 01:00:21 +0200
Alex Muntada <address@hidden> wrote:

> * Arnauh:  [2004-05-03/13:10:44 +0000]

[...]

> [...]
> alguns enllaços, però de tota manera ja miraré d'enviar un altre
> missatge a la llista si ens fan falta voluntaris:

> Per cert, has aprovat tu la subscripció d'en Gerard (xixons) o ha
> estat en Joan? Gerard, t'has apuntat a la llista de correu? Seria
> una bona idea fer-ho, si encara no ho has fet (trobaràs l'enllaç
> a la pàgina del Savannah, a Mailing Lists). I una altra cosa,
> m'he fixat amb això dels Watchers... Sabeu de què va? Heu tingut
> l'oportunitat de provar-ho? Tinc curiositat perquè sembla un
> sistema que permet monitoritzar l'activitat dels membres del

A la llista de caliu m'hi he apuntat a la tarda. Recordava vagament que hi
havia alguna cosa...i al final ho he trobat :P (juntament amb aquest mail he
rebut un den Xavi Drudis comentant aixo de la llista de PM). Ara fare una
ullada a l'arxiu de PM. Gracies :)
De moment, l'unic que puc fer es 'campanya' (avui he aconseguit 2 signatures!)
i avisar a la gent del proper netsrike (9 de maig no?). "Feina bruta" vamos :P

I a en Gerard/xixons l'haura aprovat en Joan, jo no tinc capacitat per fer-ho,
pero m'he sorpres al veure allo de "4 members" :D. Aviat podrem demanar
subvencions per 'familia nombrosa' :PP
Aixo de watchers he deduit que, com dius tu, deu servir per veure que fan els
watchats. Noticies que publiquin, arxius que pujin...en plan 'xivatasso': si
algu fa alguna cosa del projecte s'envia un avis. Suposo que sera com a les
tasques, que hi ha una opcio de reminder o alguna cosa aixi.

I ja esta. A la prochaine!

--
arnauh [at] ya.com
GPG key ID: 0xB494C125