www-ca-traductors

Re: [Wwwcat-traductors] llista de tasques

From: Arnauh
Subject: Re: [Wwwcat-traductors] llista de tasques
Date: Wed, 11 Jun 2003 16:32:19 +0100

El 11 Jun 2003 11:04:45 +0200 ,
Joan Planas Illas <address@hidden> va escriure:

> Hola nois,
> després de solucionar el meu problema amb la llista de correu (encara no
> se com ho he fet) us informo d'algunes novetats.
>
> Com heu pogut comprovar ja estan penjats els articles a traduïr a
> Savannah. Ara els podreu triar més fàcilment.
>
> També us volia informar que en Gulliem Abril m'ha passat la traducció
> del "Why software should be free" i nomÚs falta comprovar la traducció
> abans de penjar l'article.
>
> De moment res més, fins aviat.

Doncs jo ja he posat les dues pagines traduides que tinc, el que no se com es
fa per a posar-les a savannah per si algu se les vol mirar...es on posa allo de
"administration->files"? Si vaig a la seccio de "files" em diu que "not
found"...

--
arnauh [at] ya.com
Key Fingerprint: 01EE 3936 12F7 EAFD B7C3  FF52 61D9 5F2A B494 C125