www-ca-traductors

[Wwwcat-traductors] llista de tasques

From: Joan Planas Illas
Subject: [Wwwcat-traductors] llista de tasques
Date: 11 Jun 2003 11:04:45 +0200

Hola nois,
després de solucionar el meu problema amb la llista de correu (encara no
se com ho he fet) us informo d'algunes novetats.

Com heu pogut comprovar ja estan penjats els articles a traduïr a
Savannah. Ara els podreu triar més fàcilment.

També us volia informar que en Gulliem Abril m'ha passat la traducció
del "Why software should be free" i nomès falta comprovar la traducció
abans de penjar l'article.

De moment res més, fins aviat.
--

                       (O O)