Re: [gnu-pl] zaginiony tekst

From: Wojciech Kotwica
Subject: Re: [gnu-pl] zaginiony tekst
Date: Tue, 2 Mar 2004 12:10:27 +0100

2004-03-01 20:35, Radosław Moszczyński napisał:

> Czy na grupe dotarlo moje tlumaczenie tekstu o werdykcie w sprawie
> Microsoftu?

Dotarło 16 lutego. Zobacz proszę w archiwum:
  http://mail.gnu.org/archive/html/web-translators-pl/2004-02/msg00033.html

> Wyslalem je juz kawalek czasu temu, ale nie widze zadnego odzewu,
> wiec sie upewniam.

Dobrze, że napisałeś, bo sam z kolei czekałem na Twój list. Odpowiadałem
dwa dni później, 18 lutego:
  http://mail.gnu.org/archive/html/web-translators-pl/2004-02/msg00035.html
Widocznie z jakiegoś powodu kopie wysłane przez serwer listy nie dotarły
do Ciebie. Jeśli wolisz, podrzucę Ci bardziej strawną wersję - w archiwum
na WWW polskie literki niezbyt czytelnie się prezentują.

Na wszelki wypadek niniejszy list wysyłam z kopią na Twój prywatny adres,
bo być może coś się zagnieździło na drodze między serwerem pocztowym GNU
a Twoją skrzynką i zaczęło zjadać listy z gnu-pl.

--
HQ