[gnu-pl] Nowe tlumaczenie - "Studies find reward often no motivator"

From: Wojciech Kotwica
Subject: [gnu-pl] Nowe tlumaczenie - "Studies find reward often no motivator"
Date: Tue, 16 Dec 2003 07:41:25 +0100

Tłumaczenie artykułu Alfie Kohna "Studies find reward often
no motivator" nadesłane mi przez Piotra Podobińskiego leży
już na
  www.gnu.org.pl/wrk/motivation.en-pl.html
Z listu Piotra:
> Czekam niecierpliwie na komentarz.

PS1:
Na razie CVS na Savannah nadal stoi, więc wysłanie nowych stron
i poprawek jest chwilowo niemożliwe.

PS2:
Ponieważ zwrócono mi uwagę na niuans związany z zezwoleniem
na publikację powyższego artykułu, wysłałem pytanie do webmasters
na gnu.org.

--
HQ
A, jak myślę, ze panowie