[gnu-pl] W jakiej formie przeslac tlumaczenie?

From: Kur de Fiko
Subject: [gnu-pl] W jakiej formie przeslac tlumaczenie?
Date: Wed, 10 Dec 2003 12:54:21 +0000

Witam!

W zwiazku z udzielonymi mi przez Pana informacjami dotyczacymi tlumaczenia
tekstow informuje, ze wlasnie zakonczylem pisanie tlumaczenia tekstu
"Studies Find Reward Often No Motivator". Jestem ciekaw opinii Waszego zespolu na temat mojego tlumaczenia, stad moje pytanie, w jakim formacie mam przeslac plik. Zaznaczam ze z racji mojej obecnej sytucacji (pobyt na obczyznie z dala od wlasengo PC-ta), tlumaczenie pisalem na dzialajacym pod Dosem edytorze "REDAKTOR", ktory o ile sie nie myle, zapisuje polskie znaki w formacie Mazowia. Czy tak sformatowany
plik tekstowy bedzie do przyjecia?

Pozdrawiam

Piotr Podobinski

Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE* http://join.msn.com/?page=features/junkmail