[gnu-pl] Tłumaczenie.

From: albino
Subject: [gnu-pl] Tłumaczenie.
Date: Fri, 31 Oct 2003 23:05:00 -0000

Witam.
Moje miano to Albino.
Chciałbym spytać, czy potreba tłumaczenia strony:
http://www.gnu.org/testimonials/reliable.html jest nadal aktualna?
(wiem, że to nie jest wielkie i ważne jeśli chodzi o priorytety tłumaczeń, ale
nie jestem nawet pewien czy będę się do tego nadał)
Zapoznałem się z ,,przyjętym sposobem pracy'' oraz ,,wskazówkami na temat
tłumaczenia''. URL, który podałem znajduje się na liście tekstów oczekujących
na tłumaczenie.
Tw. ponawiam pyt. czy jest potrzeba przetłumaczenia owej strony i na wstępie
proszę jeszcze o informację w jakim formacje najlepiej przesłać tłumaczenie do
dalszego redagowania (jak mniemam kodowanie to jeszcze ISO-8859-2 a nie UTF-8)?