Re: [gnu-pl] Tłumaczenie - Translation

From: Wojciech Kotwica
Subject: Re: [gnu-pl] Tłumaczenie - Translation
Date: Fri, 04 Jul 2003 07:46:51 +0200

Świetnie, że chciałbyś się przyłączyć.
Nieco na temat pracy Zespołu napisałem całkiem niedawno na listę,
więc żeby nie powtarzać, wrzuciłem na WWW. Zajrzyj proszę na:
  http://www.gnu.org.pl/~wkotwica/gnu/
Pod koniec tego dokumentu są odnośniki do stron:
  1. jak to jest zorganizowane
  2. parę słów o tym, jak tłumaczyć
  3. lista ważniejszych stron oczekujących na przetłumaczenie
     lub aktualizację
  4. lista przetłumaczonych stron

Myslę, że na początek wolałbyś jakiś mniejszy tekst, więc
proponuję Ci bardzo krótkie omówienie kłopotów z licencją
Motifa:
  http://www.gnu.org/philosophy/motif.html (4k)
Oczywiście, możesz sobie wybrać coś innego, daj znać.

Przy okazji: skierowałeś swój list na naszą listę dyskusyjną,
ale wydaje mi się, że jeszcze jej nie subskrybujesz. Jeśli tak
jest, a planujesz przyłączyć się, warto, jak sądzę, zapisać
się na nią, to bardzo ułatwia kontakty: