Re: [Serbiangnome-lista] poedit i gtranslator

From: Slobo
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] poedit i gtranslator
Date: Sat, 17 Jan 2004 02:36:47 +0100

Здраво Бојане!

Пре него што пошаљем преведену програмску документацију волео бих да
погледаш датотеку са преводом јер сам урадио неке измене. Највећи део су
ситне исправке али има и мало „јачих“ измена. Реци ако има грешака,
лоших превода или претеривања. (што пре то боље)

Закачио сам и датотеку poedit-ijek.sr.po у случају да желиш да је
допуниш на ијекавски дијалект. Уколико исто урадиш са документацијом
коју ћу послати ускоро, такав потпун ијекавски превод ћу укључити на
Гном-уживо диск.

Да ли, када договоримо коначан превод, желиш да и даље одржаваш превод и
документацију за овај програм?

Све у свему, овај програм може лепо послужити: http://meld.sf.net за
уочавање разлика међу преводима.
Такође, овде је нова верзија:
http://unc.dl.sourceforge.net/sourceforge/poedit/poedit-1.2.4.tar.gz
Испробавање превода: export address@hidden; poedit &

Слобо

---
Списак промена:

Фајл --> Датотека (договор)
Каталог --> Превод (Датотека са преводом) (мој предлог)

ПО фајл --> Датотека са преводом (мој предлог)
ПОТ фајл --> Основна датотека са преводом (мада је ~шаблон добар превод)
(мој предлог)

PoEdit --> „Помоћник Преводиоца“ (мој предлог)
            ^^
где би волео да чујем и друге предлоге које садрже препознатљив „по“ део
(као нпр. попара :) али и можда Преводиовчев помоћник) ?

Снимити --> Сачувати (договор)

Низ --> Порука (ако има противљења вратићу јер је низ добар превод а
лично мислим да је порука мало бољи). Нпр. „Превод садржи 5 нејасних и
220 преведених порука“. (мој предлог)

Растављач = Рашчлањивач ?

+Ситне исправке и пар нових порука.
---

Дана чет, 06-11-2003 у 22:04, Bojan Suzic је написао: