serbiangnome-lista

Re: [Serbiangnome-lista] П ревод документације gFTP-а

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Serbiangnome-lista] П ревод документације gFTP-а
Date: Fri, 17 Oct 2003 11:58:27 +0200

Дана 2003.10.16 15:28, Danilo Segan је написао:
> Takodje, i slike figures/*.png valja prevesti, tj. uzmi snimak
> najnovijeg prevedenog izdanja gFTP-a, i to zameni.

        Ово ће моћи за gFTP, али за неке друге програме ће представљати
проблем. Наиме, нпр. у Балси, имам следеће меније:

File Edit View Порука Сандуче Settings Help

        А када добијем дијалог/прозорче у Гному, његов текст је исписан
ћирилицом, али су дугмад у стилу „Yes“, „No“, „OK“ и „Cancel“. Можда је ово
повезано са верзијом Гнома и чињеницом да користим Мандрак, чији је српски
ћирилични локал „sp“ место „sr“? Можда је проблем што користим изо 8859-5
уместо УТФ-8 — „sp_YU.ISO8859-5“ (ово стога што имам проблема са адресаром,
који је Гном 1.x програм, па не ради са УТФ-ом, а и због конзолних програма).

        Поздрав,
        Страхиња

--
((((  +  )))) „Су чимъ ће те изаћ' предъ Милоша
((( IC|XC )))  И предъ друге Србске витезове,