[Serbiangnome-lista] Odluka: upotreba prvog lica za program

From: Danilo Segan
Subject: [Serbiangnome-lista] Odluka: upotreba prvog lica za program
Date: Sun, 31 Aug 2003 21:10:10 +0200

Primetio sam da svi vise vole prvo lice za program, iako ja ne ;-)

Izmedju ostalih, tako rade Urke, Strahinja (za njih sam primetio, posto su oni skoro "ispravljali" moje prevode :-), i vecina ostalih.

Zbog toga, evo i zvanicnog "propisa":

               Program se obraca korisniku u prvom licu!

(ovde se govori o licu programa, a ne o licu korisnika)

Bice potrebno "ispraviti" veliki broj prevoda (pre svega mojih), ali ovo nije prioritetno, i moze da saceka do Gnoma 2.6.

"Odluku" objavljujem samo kao uputstvo za buduce sprovodjenje prevoda.

Znaci, kada nesto prevodite, koristite:
"Ne mogu da ucitam datoteku"
umesto
"Ne moze da ucita datoteku"

Nazalost, moram se odreci mnogo lepseg nacina u korist vecine... E ova demokratija, sta sve zabrlja...

(usput, o prevodu stranih imena cu naknadno videti sta da uradimo, posto to ukljucuje mnogo primetniji i pozamasniji posao u slucaju bilo koje odluke).

Ziveli,
Danilo