[Serbiangnome-lista] Preuzimanje posla prevoda GNOME-a na srpski

From: Danilo Segan
Subject: [Serbiangnome-lista] Preuzimanje posla prevoda GNOME-a na srpski
Date: Sun, 06 Apr 2003 23:14:43 +0200

Tomislave, ostali

Čini mi se da se posao prevoda GNOME-a na srpski jezik odvija veoma loše. U razloge ne želim da ulazim (da li je Tomislav zauzet, nezainteresovan, ili nešto treće, ne tiče me se), ali ono što želim je prevod GNOME-a.

Zato bih želeo da dobijem dozvolu da se ponudim za upravljenje prevođenja GNOME-a na srpski jezik.

Ukoliko neko ima nešto mudro da kaže protiv toga, neka se izjasni što je moguće pre.

Sutra planiram da pošaljem isti zahtev uz obrazloženje i na address@hidden — ako dobijem podršku Tomislava, tim bolje.

Podrška može znatno olakšati posao. Takođe, tada bi bilo vrlo korisno da dobijem i mogućnost pristupa CVS-u na Savani (pristup GNOME CVS-u se podrazumeva uz ovlašćenje za prevođenje), kao i mogućnost postavke veb stranice.

Ako se ne javite do sutra u podne sa jasnim primedbma, poslaću zahtev na address@hidden (cc-ovaću i na ovu listu, kako ne bi ispalo da „pričam iza leđa“).

Živeli,
Danilo Šegan