ser-main

[Ser-main] Re: Elektroniczny dzienniczek

From: Artur Skura
Subject: [Ser-main] Re: Elektroniczny dzienniczek
Date: 22 Nov 2002 13:12:06 -0000

From: Rafał Spychała <address@hidden>
To: Artur Skura <address@hidden>
Subject: Elektroniczny dzienniczek
Date: 22 Nov 2002 14:03:14 +0100

> Szanowny Panie Arturze
> Jestem zainteresowany Państwa propozycją dzienniczka ale na zasadzie
> korzystnia i wpisywania ocen.
> Tylko mam dwa pytania:
> 1. czy dziennik byłby założony na serwerze 7bulls?
> 2 czy na naszym szkolnym? Szkoła nasza nie ma stałego łącza z
> internetem.

Problem w tym, że całą idea dzienniczka polega na tym, że jest
dostępny cały czas przez Internet (głównie dla rodziców).

W Państwa wypadku można by spróbować znaleźć sponsora, który zgodziłby
się na hosting WWW i bazy dla szkoły. Myślę, że da się zrobić.
Najpierw jednak musimy zakończyć prace związane z przygotowaniem
dzienniczka do rozpowszechniania.

Z pozdrowieniami,
Artur Skura