ser-main

[Ser-main] RE: Moj login

From: Kacper Kruszewski
Subject: [Ser-main] RE: Moj login
Date: Thu, 21 Nov 2002 11:36:50 +0100

witam.

Artur, jestes zapisany na address@hidden ?

> O, to git :)
> Ale tak czy inaczej żeby ograniczyć potencjalne zniszczenia
> ;) lepiej żebyś
> phpliba skonfigurował sam, żeby nasza działalność ograniczyła się
> do katalogu z www.
czyli mam to zrobic?
if so, to dajcie znac, jeszcze przez moment moge sie tym zajac,
a jak nie to dopiero wieczorem/jutro.

> Wynalazek Maksa ;) Też nie wiem dokładnie, właśnie chcę zobaczyć.
Maks, coto jest ?

> Możemy się podzielić w/g plików, ale nie wiem czy to dobry pomysł.
> Może czwartek i piątek jest Wasz, a sob/niedz moja? Nie wiem jak to
> zrobić, bo na razie robota jest po prostu typu ,,sprawdz i czysc''.
oki,
Maks, mozesz dzis? Ja by sie zajal tym dzis w nocy i jutro w ciagu dnia.

Zalozmy ze kazdy ma sie zapisac na ser-main, oraz ze zabierajac
sie do roboty wysyla "semafor" na ta liste, informujac ze przejmuje
teraz robote (no chyba ze kto inny zrobil to wczesniej).

Wtedy mozna bezpiecznie poprawiac.
Rownoczesnie kazdy moze wypisywac grubsze bledy ktore zauwazy.

pozdrawiam,
KK

--

Kacper Kruszewski