iva-dev

Re: [Iva-dev] IVA probleemid

From: Mart Laanpere
Subject: Re: [Iva-dev] IVA probleemid
Date: Wed, 09 Apr 2003 16:34:24 +0200

At 16:34 9.04.2003 +0300, you wrote:
> Hommikul oli viru server paar korda maas voolukatkestuste tõttu, aga praegu
> paistab küll töötavat

Looking up viru.tpu.ee:8080
Making HTTP connection to viru.tpu.ee:8080
Alert!: Unable to connect to remote host.

lynx: Can't access startfile http://viru.tpu.ee:8080/
address@hidden kirjad]$ telnet viru.tpu.ee 8080
Trying 193.40.236.66...
telnet: connect to address 193.40.236.66: Connection refused

Jah, see on sellest, et proovid vale aadressi - viru.tpu.ee:8081 (või siis viru.tpu.ee/IVA) on õige. Vahur pani veebruaris uuema IVA berlingo peale, mis on korralik ja kiire server - tolle vana rondi testserveri pidi ta üldse käigust ära võtma. Ilmselt on siis juba võtnudki.

Sellega sain vist toime. Kui leidub WikiStart, näitab selle peale, muul
juhul näitab WikiAvaLehe peale. Igaks juhuks tuleb äkki testida miski õite
vana kursuse juures, kus wikit töötoas üldse pole.

Ok, testin

> Omette jama on selle FLEjaagupi ümbernimetamisega IVAks - mul oma läpparis
> ei õnnestunud küll seda vahetust nii teha. Miskipärast ei tööta osad
> Zope/FLE asjad Windowsi peal - ma ei saa teha Zope restart, Reload
> translations ja Import (Export õnnestus teha, aga Import ei leia .zexp
> faili üles).

Restardi puhul ei aita jah muud, kui seisma ja käima. Reload translations on
mul siiani töötanud. Kas import ei leia faili ka siis üles, kui see
zope/import kataloogi panna?

Jah, see jäi mul tegemata - ma miskiprast arvcasin, et Zope oskab ise otsida seda sealt Zope/var kataoloogist kuhu .zexp vaikimisi läks. Aga nüüd see asi ei toiminud teisel põhjusel - kuna ma oli vahepeal FLEjaagupi kustutanud, arvab Zope, et asi on broken.

 Mõtlesin, et üks strateegia oleks FLEjaagupist IVA peale
> vahetamisega, et ekspordiks kasutajad ja kursused, siis kustutaks
> FLEjaagupi ja paneks uue IVA tarballist peale, looks uue IVA instantsi ja
> impordiks kasutajad ja kursused. Aga nagu ma kirjutasin, ei õnnestunud mul
> oma läpparis seda teha, kuna mul siin Import ei toimi.

Korraliku EML ekspordi juures oleks selline asi küll tehtav, Zope enese
vahenditega aga usun toimimisse alles pärast seda kui näinud olen. Kui aga
ütled, et kord õnnestus sul FLE alt materjalid IVAsse ZMI abil kopeerida,
siis vähemasti teoreetiline ületõstmise lootus võiks olla.

Tookord kopeerisin ma ainult veebilauale pandud dokumente, nüüd aga üritasin tervet IVA koos naha ja karvadega. Ei toimi see nii, imlselt peab praegu jääma sümlingi peale.

Kui niisama import ei õnnestu, siis midagi kavalamat ja töökindlat
kardetavasti ühe õhtuga ette võtta ei jõua. Kui vaatan 2003. aasta plaanide
juures mitmel kujul eksport/importi ning ületoomist WebCT-st, siis tulevad
kerged kõhedusevärinad peale. Ei välista, et asi paari nädalaga tehtav, kuid
äparduste puhul tuleb arvestada mitmeid kordi pikema ajaga.

See on tehtav ainult siis kui abijõude leiame. Kui saame EITSAst projektile
rahad peale, siis on võimalus osta sisse kedagi. Aga persoonide järgi peaks
juba enne vaatama hakkama. Kas sul oma tudengite seas pole kandidaate,
kes oleks nõus suvel IVA kallal pusima?

        Sümlingi juures probleemiks veel see, et ZMI alla tekib kaks
installeeritavat iva - kummastki kataloogist üks. Ning vaene administraator
hakkab oma silmanägemise üle kahtlema.

Aga mõlemad vist töötavad?

Mart Laanpere
Tel. (+372)6409355, Mob. (+372)5278437, http://www.tpu.ee/~martl