[Gnuheter-dev] webbläsare

From: Joel Larsson
Subject: [Gnuheter-dev] webbläsare
Date: Thu, 28 Oct 2004 04:07:42 -0500

När jag surfade in på gnuheters statistiksida stod det helt riktigt att jag
använde links, på ett gnu/linux system, så jag vill inte klaga på statistiken,
vilket det stod att man skulle göra på den här adressen. Men jag vill gärna ha
en upplysning, för i topp på listan av webbläsare stod det "Spindlar". Vad är
nu detta? Jag antar att det inte är en webbläsare som heter spindlar, utan en
kategori av sådana, men vad betyder det?

MVH
Joel Larsson
Sign-up for Ads Free at Mail.com
http://promo.mail.com/adsfreejump.htm